شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

قرآن آنلاین

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

سمپاشی منازل تهران

سمپاشی منازل تهران

سمپاشی منازل تهران ، سمپاشی ساس ، سمپاشی سوسک ، سمپاشی ، سمپاشی موش

گروه تخصصی سمپاشی نگارین تندیس با کادری مجرب و متخصصین حشره شناسی آماده همکاری با منازل , مجتمع های مسکونی , بیمارستان ها و کلیه ارگان های دولتی و خصوصی. سمپاشی موش و طعمه گذاری در شرکتها و کارخانجات با ضمانت یکساله. سمپاشی تضمینی در اماکن مسکونی و صنعتی ، سمپاشی ساس تختخوابی بوسیله دستگاه مه پاش درخوابگاهها و کمپهای شرکتهای ساختمانی . سمپاشی منازل در تهران و سمپاشی اختصاصی مگس با سموم هورمونی درشرکتها و هتلها. این سموم هیچ گونه خطری برای سلامتی کودکان و… ندارد و پس از اسپری توسط دستگاه,در کمترین زمان اجساد سوسک و حشرات موذی قابل رویت میباشند.

پیشنهاد مابه شمااین است که ازاستفاده هرگونه سم به صورت خودسرانه خودداری نموده! چرا که این عمل ازطرفی باعث مقاوم شدن این حشرات درمقابل سموم میشوند واز طرف دیگرباعث خسارات غیرقابل جبران مالی و جانی(سلامتی) میشود.کافیست شمابا یک تماس با شرکت سمپاشی نگارین تندیس به طور کامل از شر این موجودات خلاص شوید.

سمپاشی منازل تهران

ارائه کلیه خدمات با ضمانت نامه کتبی

شماره ثبت ۲۳۴۵۵

آمـــــاده عقـــــد قرارداد هـــای عظـــــیم سمپاشی با کلیه ارگان ها و ســـــازمان هــــا

لازم به ذکر است:

سمپاشی توسط تکنسین های آموزش دیده

و با دستگاه های پیشرفته سمپاشی انجام میشود.

شرکت ما با شماره ثبت ۲۳۴۵۵ با شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی بسیاری همکاری کرده است که بخشی از آنها به صورت گلچین درزیر آمده است:

سفارت اندونزی ( سمپاشی حشرات )

سفارت کوبا ( سمپاشی سوسک )

شرکت والا قطعه ( سم پاشی حشرات , طعمه گذاری موش )

گمرک تهران ( سم پاشی حشرات , طعمه گذاری موش )

تالار رستوران اکباتان ( سمپاشی حشرات )

شرکت مبلمان اداری رادسیستم ( سمپاشی حشرات و جوندگان )

شرکت مهان صنعت (سمپاشی حشرات . سوسک و موریانه )

ساختمان مرکزی بانک گردشگری ( سمپاشی ساس و جوندگان )

مجموعه فرهنگی سینما آزادی ( سمپاشی حشرات و موش )

مجتمع تجاری نورتهران خیابان ولیعصر ( سمپاشی حشرات و موش )

رستوران سرآشپز ( سمپاشی سوسک و موش )

جهت مشاهده ادامه لیست به نمونه کارهای انجام شده مراجعه کنید…

رکورد دار سمپاشی انواع آفات در کرج و تهران

پـــــل های ارتباطی با شرکت:

تلفن دفتر تهران : ۰۲۱۷۷۹۲۰۲۱۶

تلفن دفتر کرج : ۰۲۶۳۲۳۲۱۶۰۵

همراه جهت مشاوره رایگان : ۰۹۱۰۱۸۶۷۳۱۷

دقت فرمایید که :از بین بردن مشکل شما تنها خواسته ماست!!!

تفسیر آیات 27 و 28 سوره فاطر

نتیجه تصویری برای تفسیر آیات 27 و 28 سوره فاطر

آیات 27 و 28 سوره فاطر دلیل مهمی بر مسئله توحید است[1] و در چند بخش این مسئله را بیان می‌کند. در این آیات می‌خوانیم:

«أَ لَمْ تَرَ أَنَّ اللهَ أَنْزَلَ مِنَ السَّماءِ ماءً فَأَخْرَجْنا بِهِ ثَمَراتٍ مُخْتَلِفاً أَلْوانُها وَ مِنَ الْجِبالِ جُدَدٌ بِیضٌ وَ حُمْرٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوانُها وَ غَرابِیبُ سُودٌ * وَ مِنَ النَّاسِ وَ الدَّوَابِّ وَ الْأَنْعامِ مُخْتَلِفٌ أَلْوانُهُ کَذلِکَ إِنَّما یَخْشَى اللهَ مِنْ عِبادِهِ الْعُلَماءُ إِنَّ اللهَ عَزِیزٌ غَفُورٌ»؛
آیا ندیدى خداوند از آسمان آبى فرو فرستاد که بوسیله آن میوه‌هایى رنگارنگ [از زمین] خارج ساختیم و از کوه‌ها نیز [به لطف پروردگار] جاده‌هایى آفریده شده سفید و سرخ و به رنگ‌هاى مختلف و گاه به رنگ کاملاً سیاه. و از انسان‌ها و جنبندگان و چهارپایان انواعى با رنگ‌هاى مختلف، [آرى] حقیقت چنین است: از میان بندگان خدا، تنها دانشمندان از او می‌ترسند خداوند عزیز و غفور است.


شروع آیه 27 با استفهام تقریرى، پرسشی را مطرح می‌سازد که ضمن تحریک حس کنج‌کاوى انسان‌ها، اشاره به این است که این مطلب آن‌چنان روشن و آشکار است که هرکس بنگرد می‌بیند که از آب که بی‌رنگ است و زمین، این ‌همه رنگ‌هاى مختلفى از میوه‌هاى گوناگون، گل‌هاى زیبا، برگ‌ها و شکوفه‌ها، در چهره‌هاى مختلف به وجود آمده است.[2] و اگر بیرون آمدن میوه‌ها از مقتضاى همین آمدن باران بود، باید همه میوه‌ها به یک رنگ باشند، چون آب باران یکى است، و حال این‌که می‌بینیم رنگ‌های مختلفى دارند، پس همین اختلاف در رنگ‌ها دلالت می‌کند بر این‌که تدبیر الهى دست اندر کار این رنگ‌آمیزى است.[3]
این تدبیر الهی زمانی نمایان‌تر می‌شود که منظور از «الوان» در این آیه، منحصر در رنگ‌هاى ظاهرى میوه‌ها نباشد؛ بلکه بگوییم ممکن است کنایه از تفاوت در طعم و ساختمان و خواص گوناگون آنها بوده باشد، تا آن‌جا که حتى در یک نوع میوه، اصناف گوناگونى وجود دارد، چنان‌که مثلاً در انگور شاید بیش از 50 نوع، و در خرما حدود 70 نوع وجود دارد؛[4] اما بخاطر دلالت کلام بر مزه‌ها و بوى‏ آنها، از ذکر آنها خودداری کرده است.[5]
در ادامه، به تنوعی که در کوه‌ها وجود دارد، اشاره کرده است که مراد از راه‌ها در این آیه، یا راه‌هایى است که در کوه‌ها قرار دارد و داراى رنگ‌هایی مختلف است؛ و یا مراد خود کوه‌ها است که به صورت خطوطى کشیده شده در روى کره زمین قرار دارند که به رنگ‌های سفید، سرخ، سیاه و یا مرکّب از چند رنگ دیده می‌شوند.[6]
این قسمت از آیه، دلالت بر قدرت خداوند متعال بر همه چیز دارد؛ زیرا تفاوت رنگ‌ها در کوه‌ها از یک سو زیبایى خاصى به آن می‌بخشد، و از سوى دیگر سببى براى پیدا کردن راه‌ها و گم نشدن در جاده‌هاى پرپیچ و خم کوهستانى است.[7]
بعد از بیان تنوع در میوه‌ها و کوه‌ها، به بیان تنوع در میان انسان‌ها و جانداران در آیه 28 اشاره می‌کند. انسان‌ها و جنبدگان در عالم نیز به نوعی از قدرت بی‌نهایت خداوند متعال دم می‌زنند، چرا که انسان‌ها با این‌که همه از یک پدر و مادر هستند، داراى نژادها و رنگ‌هاى کاملاً متفاوتند، حتى در یک‏ نژاد نیز تفاوت در میان رنگ‌ها بسیار است، بلکه فرزندان دوقلو هم که تمام مراحل جنینى را با یکدیگر طى کرده، و از آغاز در آغوش هم بوده‌اند، از نظر رنگ کاملاً یکسان نیستند، با این‌که از یک پدر و یک مادر و در یک زمان نطفه آنها منعقد شده و از یک نوع غذا تغذیه کرده‌اند.
گذشته از چهره ظاهرى، رنگ‌هاى باطنى آنها، و خُلق و خوهاى آنها، و ویژگی‌هاى آنان و استعداد و ذوق‌هایشان، کاملاً متنوّع و مختلف است، تا مجموعاً یک واحد منسجم با تمام نیازمندی‌ها را به وجود آورد.
علاوه بر انسان، در جهان جنبندگان هزاران هزار نوع حشره، پرنده، خزنده، حیوانات دریایى، و حیوانات وحشى بیابانى وجود دارد که هر کدام با ویژگی‌ها و عجائب خلقتشان نشانه‌اى از قدرت و عظمت و علم آفریدگارند.[8]
در ادامه آیه می‌فرماید: «إِنَّما یَخْشَى اللهَ مِنْ عِبادِهِ الْعُلَماءُ»؛ این بخش از آیه توضیح می‌دهد چه کسانى و چگونه از این آیات الهی درس عبرت می‌گیرند و اثر آن‌را، که ایمان حقیقى به خدا و خشیت از او در تمام حالات است، به تمام معنا در خود جاری می‌کنند.
«خشیت» به معناى ترسى آمیخته با تعظیم است و غالباً در مواردى به‌کار می‌رود که از علم و آگاهى به چیزى سرچشمه می‌گیرد.[9] شرط خشیت، این است که به خدا و صفات و افعال او معرفت داشته باشد و هرچه این معرفت بالاتر باشد، خشوع او نسبت به خدا بالاتر خواهد بود.[10]
بنابراین، مراد از «خشیت» در چنین زمینه‌اى، همان خشیت حقیقى است که به دنبالش خشوع باطنى و خضوع در ظاهر پیدا می‌شود و هرچه علم بیشتر باشد خشوع بیشتر است و این همان معنایى است که از سیاق آیه برمی‌آید. لذا در قرآن مجید این مقام مخصوص عالمان شمرده شده است. علمایى که خداى سبحان را به اسماء و صفات و افعالش می‌شناسند و به وسیله آن آرامش می‌یابند و آثار آن در اعمالشان هویدا می‌گردد.
امام سجاد(ع) در توصیف این عالمان می‌فرماید: «علم و عمل دو دوست صمیمى‏ هستند، کسى که خدا را بشناسد از او می‌ترسد، و همین ترس او را وادار به عمل و اطاعت فرمان خدا می‌کند، صاحبان‏ علم و پیروان آنها کسانى هستند که خدا را به خوبى شناخته‌اند و براى او عمل می‌کنند، و به او عشق می‌ورزند، چنان‌که خداوند فرموده: "إِنَّما یَخْشَى اللهُ مِنْ عِبادِهِ الْعُلَماءُ"».[11]

[1]. طباطبایى، سید محمدحسین، المیزان فى تفسیر القرآن‏‏، ج ‏17، ص 41، قم، دفتر انتشارات اسلامى‏، چاپ پنجم، 1417ق‏.
[2]. مکارم شیرازی، ناصر، تفسیر نمونه، ج ‏18، ص 243، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ اول، 1374ش.
[3]. المیزان فى تفسیر القرآن، ج ‏17، ص 41.
[4]. تفسیر نمونه، ج ‏18، ص 243.
[5]. طبرسى، فضل بن حسن‏، مجمع البیان فى تفسیر القرآن، ج ‏8، ص 635، تهران، ناصر خسرو، چاپ سوم، ‏1372ش.‏
[6]. المیزان فى تفسیر القرآن، ج ‏17، ص 42.
[7]. تفسیر نمونه، ج ‏18، ص 244.
[8]. همان.
[9]. راغب اصفهانى، حسین بن محمد، معجم مفردات ألفاظ القرآن، ص 283، دمشق، بیروت، دار العلم، الدار الشامیة، چاپ اول، 1412ق‏.
[10]. فیض کاشانى، ملا محسن‏، تفسیر الصافى، تحقیق، اعلمى، حسین، ج ‏4، ص 237، تهران، الصدر، چاپ دوم، 1415ق‏.
[11]. کلینى، محمد بن یعقوب‏، کافی، محقق، غفارى على اکبر و آخوندى، محمد، ج ‏8، ص 14، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ چهارم، 1407ق‏.

نظر اسلام درمورد فال و طالع بینی چیست

نتیجه تصویری برای نظر اسلام درمورد فال و طالع بینی چیست

طالع‌بینی به روشهایی گفته می‌شود که برخی باور دارند به یاری آنها می‌توان از آینده و سرنوشت هر کس آگاه شد. در واقع علم اختر گویی یا طالع‌بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان است. برای بیان حقیقت طالع بینی سه دلیل ذکر می کنیم: قرآنی، روایی، عقلی..

طالع‌بینی به روشهایی گفته می‌شود که برخی باور دارند به یاری آنها می‌توان از آینده و سرنوشت هر کس آگاه شد. در واقع علم اختر گویی یا طالع‌بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان است. برای بیان حقیقت طالع بینی سه دلیل ذکر می کنیم: قرآنی، روایی، عقلی..

چرا خودکشی کردن گناه دارد؟

تصویر مرتبط

یکی از شاخه های توحید خداوند ، توحید در مالکیت است.خداوند مالک حقیقی همه موجودات است زیرا وقتی خالق همه اشیائ او است طبعا مالک همه اشیائ نیز ذات مقدس او است. (تفسیر؛ نمونه، ج27، ص449)او در آیات متعددی به این حقیقت اشاره کرده است و می فرماید:« هر چه در آسمانها و زمین است از اوست» (بقره 116-255-284- ال عمران 109- 129- نساء 126) «مالکیت آسم

خودکشی گناه نیست,خودکشی گناه است,خودکشی گناه است یا نه,خودکشی گناه داره,خودکشی گناهش چیست,خودکشی گناه هست,خودکشی گناه نابخشودنی,خودکشی گناه بزرگ,گناه خودکشی از نظر قران,گناه خودکشی در قران,آیا خودکشی گناه است؟,آيا خودكشي گناه است؟,گناه خودکشی از نظر اسلام,گناه خودکشی از دیدگاه اسلام,چرا خودکشی گناه است,خودکشی گناه کبیره است,خودکشی چه گناهی است,خودکشی و گناه آن,آیا خودکشی گناه دارد,آیا خودکشی گناه کبیره است؟,آیا خودکشی گناه داره,ایا گناه خودکشی بخشیده میشود,خودکشی بدون گناه,گناه خودکشی بخشیده میشود؟,گناه خودکشی چیست؟,گناه خودکشی چقدراست,خودکشی چقدر گناه دارد,خودکشی چه گناهی دارد,خودکشی چ گناهی دارد,چرا خودکشی گناه کبیره است,چرا خودکشی گناه,چرا خودکشی گناه داره,خودکشی گناه دارد,گناه خودكشي در اسلام,گناه خودکشی دراسلام,چرا خودکشی گناه دارد,آیا خدا گناه خودکشی را می بخشه ؟,ایا خدا گناه خودکشی را میبخشد,خودکشی گناه کبیره,ایا خودکشی گناه کبیره است,کاش خودکشی گناه نبود,چگونه بدون گناه خودکشی کنیم,ایا خودکشی گناه میباشد,اگر خودکشی گناه نبود,در چه صورت خودکشی گناه نیست؟,خودکشی و گناه,ایا خودکشی گناه هست,چرا خودکشی گناه هست,گناه های خودکشی,

احادیثی در مورد قیامت

تصویر مرتبط

چند حدیث راجع به قیامت

حدیث (1) پيامبر صلى الله عليه و آله :
يُؤتى بِاَحَدٍ يَومَ القيامَةِ يوقَفُ بَينَ يَدَىِ اللّه‏ِ وَ يُدفَعُ إِلَيهِ كِتابُهُ فَلايَرى حَسَناتِهِ فَيَقولُ: اِلهى لَيسَ هذا كِتابى فَاِنّى لا اَرى فيها طاعَتى! فَيُقالُ لَهُ: اِنَّ رَبَّكَ لا يَضِلُّ وَ لايَنسى ذَهَبَ عَمَلُكَ بِاغتيابِ النّاسِ ثُمَّ يُؤتى بِآخَرَ وَ يُدفَعُ اِلَيهِ كِتابُهُ فَيَرى فيهِ طاعاتٍ كَثيرَةً فَيَقولُ: اِلهى ما هذا كِتابى فَاِنّى ما عَمِلتُ هذِهِ الطّاعاتِ فَيُقالُ: لاَنَّ فُلانا اغتابَكَ فَدُفِعَت حَسَناتُهُ اِلَيكَ؛

روز قيامت فردى را مى‏ آورند و او را در پيشگاه خداوند نگه مى‏ دارند و كارنامه‏اش را به او مى‏ دهند، اما حسنات خود را در آن نمى ‏بيند. عرض مى‏كند: الهى! اين كارنامه من نيست! زيرا من در آن طاعات خود را نمى‏ بينم! به او گفته مى ‏شود: پروردگار تو نه خطا مى‏كند و نه فراموش. عمل تو به سبب غيبت كردن از مردم بر باد رفت. سپس مرد ديگرى را مى‏ آورند و كارنامه ‏اش را به او مى ‏دهند. در آن طاعت بسيارى را مشاهده مى‏ كند. عرض مى‏ كند: الهى! اين كارنامه من نيست! زيرا من اين طاعات را بجا نياورده‏ام! گفته مى‏ شود: فلانى از تو غيبت كرد، حسنات او به تو داده شد.

جامع الاخبار(شعیری) ص 147





حدیث (2) امام باقر عليه ‏السلام:
إِنَّمَا يُدَاقُّ اللَّهُ الْعِبَادَ فِي الْحِسَابِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ عَلَى قَدْرِ مَا آتَاهُمْ مِنَ الْعُقُولِ فِي الدُّنْيَا

خدا در روز قیامت نسبت به حساب بندگانش به اندازه عقلی که در دنیا به آنها داده است باریک بینی می کند.

محاسن ج1 ، ص195 - کافی(ط-الاسلامیه) ج1 ، ص195

حدیث (3) پيامبر صلى الله عليه و آله :
وَ مَن شَهِدَ شَهادَةَ حَقٍّ لِيُحيِىَ بِها حَقَّ امرِى‏ءٍ مُسلِمٍ اَتى يَومَ القيامَةِ وَ لِوَجهِهِ نورٌ مَدَّ البَصَرِ تَعرِفُهُ الخَلايِقُ بِاسمِهِ وَ نَسَبِهِ ؛

كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى ‏شود كه پرتو نور چهره ‏اش، تا چشم كار مى ‏كند ديده مى‏ شود و خلايق او را به نام و نسب مى ‏شناسند.

كافى(ط-الاسلامیه) ج 7، ص 381

حدیث (4) امام رضا علیه السلام:
مَـن فـرّج عن مـومـن فـرّج الله عَن قَلبه یـَوم القیامة؛

هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت انـدوه را از قلبش بر طرف سازد.

کافی(ط-الاسلامیه) ج2 ، ص200


حدیث (5) امام حسین علیه السلام:
لا یأمَن یومَ القیامَةِ إلاّ مَن خافَ الله فِی الدُّنیا؛

کسی در قیامت در امان نیست مگر کسی که در دنیا ترس از خدا در دل داشت.

مناقب آل أبي طالب عليهم السلام(ابن شهرآشوب) ج‏ 4، ص 69

احادیثی در مورد «غيبت»

نتیجه تصویری برای احادیثی در مورد «غيبت»

غیبت کردن به معنی گفتن بدی‌های یک فرد در جمعی که او در آن حضور ندارد


1- پيامبر صلى الله عليه و آله:
هَلْ تَدْرُونَ مَا الْغِيبَةُ قَالُوا اللَّهُ وَ رَسُولُهُ أَعْلَمُ قَالَ ذِكْرُكَ أَخَاكَ بِمَا يَكْرَهُ قِيلَ أَ رَأَيْتَ إِنْ كَانَ فِي أَخِي مَا أَقُولُ قَالَ ص إِنْ كَانَ فِيهِ مَا تَقُولُ فَقَدِ اغْتَبْتَهُ وَ إِنْ لَمْ يَكُنْ فِيهِ فَقَدْ بَهَتَّه‏

آيا مى دانيد غيبت چيست؟ عرض كردند: خدا و پيامبر او بهتر مى دانند. فرمودند: اين كه از برادرت چيزى بگويى كه دوست ندارد. عرض شد: اگر آنچه مى گويم در برادرم بود چه؟ فرمودند: اگر آنچه مى گويى در او باشد، غيبتش كرده اى و اگر آنچه مى گويى در او نباشد، به او تهمت زده اى.

مجموعه ورام ج 1 ، ص 118




2- پيامبر صلى الله عليه و آله:
مَنِ اغْتَابَ مُسْلِماً أَوْ مُسْلِمَةً لَمْ يَقْبَلِ اللَّهُ صَلَاتَهُ وَ لَا صِيَامَهُ أَرْبَعِينَ يَوْماً وَ لَيْلَةً إِلَّا أَنْ يَغْفِرَ لَهُ صَاحِبُهُ.

هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذيرد مگر اين كه غيبت شونده او را ببخشد.

بحارالأنوار(ط-بیروت) ج 72 ، ص 258، ح 53


3-امام صادق عليه السلام:
الْغِيبَةُ أَنْ تَقُولَ فِي أَخِيكَ مَا سَتَرَهُ اللَّهُ عَلَيْهِ وَ أَمَّا الْأَمْرُ الظَّاهِرُ فِيهِ مِثْلُ الْحِدَّةِ وَ الْعَجَلَةِ فَلَا

غيبت آن است كه درباره برادرت چيزى بگويى كه خداوند آن را پوشيده نگه داشته است، اما (گفتن) خصلتهاى آشكارى چون تندخويى و شتابزدگى غيبت نيست.

کافی(ط-الاسلامیه) ج 2 ، ص 358 ، ح 7


4- امام صادق عليه السلام:
إِذا جاهَرَ الفاسِقُ بِفِسقِهِ فَلا حُرمَةَ لَهُ وَ لا غيبَةَ؛
هرگاه شخص فاسق و گنهكار آشكارا گناه كند، نه حرمتى دارد و نه غيبتى.

امالی(صدوق) ص 39


5- امام على عليه السلام :
اَلسامِعُ لِلغيبَةِ كَالمُغتابِ؛
شنونده غيبت، مانند غيبت كننده است.

تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص 221 ، ح 4443


6- پيامبر صلى الله عليه و آله:
كَفّارَةُ الاِغتيابِ أَن تَستَغفِرَ لِمَنِ اغتَبتَهُ؛

كفّاره غيبت اين است كه براى شخصى كه از او غيبت كرده اى، آمرزش بطلبى.

امالى (طوسى) ص 192


7- پيامبر صلى الله عليه و آله:
إِذا وُقِعَ فِى الرَّجُلِ و َأَنتَ فى مَلأٍ، فَكُن لِلرَّجُلِ ناصِرا و َلِلقَومِ زاجِرا وَ قَمُ عَنهُم؛

اگر در ميان جمعى بودى و از كسى غيبت شد، او را يارى كن و آن جمع را از غيبت كردن بازدار و از ميانشان برخيز و برو.

نهج الفصاحه ص 202 ، ح 247

غيبت کردن در قرآن،گناه غيبت

غیبت در لغت به معنی حضور نداشت یک فرد در یک مکان خاص است


8-پيامبر صلى الله عليه و آله:
الْغِيبَةُ أَسْرَعُ فِي دِينِ الرَّجُلِ الْمُسْلِمِ مِنَ الْأَكِلَةِ فِي جَوْفِه‏
غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.

كافى(ط-الاسلامیه) ج 2 ، ص 357 ، ح 1


منبع: old.aviny.com



افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا

افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا

افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا

الکسا برای کاربران وب فارسی شاخص شناخته‌ شده‌ای است تا به پرمخاطب بودن یک سایت اعتماد کنند. این شاخص در رسانه‌های آنلاین اهمیت بیشتری دارد تا جایی که با رتبه بالاتر قادر به کسب‌ درآمد بیشتری هم هستند. صرف نظر از موضوع فعالیت سایت، الکسا به عنوان یکی از معیارهای موفقیت سئو نیز به شمار می‌آید، پس با بهبود رتبه الکسا، یک سایت می‌تواند علاوه بر درآمد، اعتبار رسانه‌ای بیشتری هم داشته باشد. افزایش تعداد بازدید کنندگان منجر به افزایش تعدا مخاطب و کسب درآمد بیشتر است.

آی‌پی ایرانی یک سامانه خرید بازدید و ارائه خدمات افزایش بازدید سایت از طریق افزایش بازید و بهینه‌سازی کلید‌واژهای مورد استفاده سایت در موتورهای جستجو است. این سامانه کاربران را قادر می‌سازد با خرید بازدید واقعی و استفاده از این خدمات افزایش بازدید و افزایش رتبه الکسا و همین‌طور از طریق این سامانه کسب درآمد کنند. در صورتی‌که تصمیم به استفاده از خدمات تبلیغاتی آی‌پی‌ایرانی مانند کاهش رتبه الکسا و بهبود نتایج جستجو دارید باید در سایت ثبت‌نام کرده و حساب کاربری خود را شارژ نمایید.

پس از ثبت‌نام یک پنل کاربری قدرتمند با امکان مشاهده و تحلیل آمارهای بازدید در اختیار کاربران قرار گرفته و تمام فرایند اجرایی به صورت خودکار از طریق ایمیل به کاربر اطلاع داده می‌شود. افزایش بازدید در آی‌پی‌ایرانی از طریق ارجاع کاربران واقعی صورت می‌گیرد. نتایج افزایش رتبه سایت و رتبه الکسا در یک بازه زمانی ۷ الی ۱۴ روزه قابل مشاهده است.

این سامانه از طریق نمایش هوشمند پیوند‌‌های مرتبط یک سایت به کاربران، علاوه بر بهبود رتبه الکسا، از بالا رفتن نرخ پرش سایت جلوگیری می‌کند. نرخ پرش (Bounce rate) شاخصی است که نشان می‌دهد کاربران پس از مراجعه به یک سایت آیا بلافاصله آن را ترک کرده یا به سایر صفحات نیز رجوع می‌کنند. هر چقدر نرخ پرش یک سایت کمتر باشد، پایداری رتبه بالاتری دارد.

دعای رسیدن به حاجت و رفع گرفتاری

نتیجه تصویری برای دعای رسیدن به حاجت و رفع گرفتاری

این دعای شریف از امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف نقل شده و هر کس آن را زیاد بخواند گرفتاری
و مشکل او حل گشته و به حاجت خویش خواهد رسید .

بسم الله الرحمن الرحیم
أَنْتَ اللهُ الَّذی لاإله إلاّ أَنْتَ مُبدِئُ الخَلقِ و مُعیدُهُم و أَنْتَ اللهُ الَّذی لاإله إلاّ أَنْتَ مُدَبِّرُ الأُمورِ وَ باعِثُ مَن فِیالقُبُورِ و أَنْتَ اللهُ الَّذی لاإله إلاّ أَنْتَ القابِضُ الباسِطُ و أَنْتَ اللهُ الَّذی لاإله إلاّ أَنْتَ وارِثُ الأَرضِ و مَن عَلَیهاأَسأَلُکَ بِاِسمِکَ الَّذی إِذا دُعیتَ بِهِ أَجَبتَ وِ إِذا سُئِلْتَ بِهِ أَعْطَیْتَ و أَسأَلُکَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ أَهلِ بَیتِهِ و َبِحَقِّهُمُالَّذی أَوجَبْتَهُ عَلی نَفسِکَ أَن تُصَلِّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَن تَقضِیَ لی حاجَتی السَّاعَةَ السَّاعَةَ یاسَیِّداهُ یا مَولاهُ یا غِیاثاهُ.أَسأَلُکَ بِکُلِّ اِسمٍ سَمَّیْتَهُ بِهِ نَفسَکَ وَاسْتَأثَرتَ بِهِ فی عِلمِ الغَیبِ عِندَکَ أَن تُصَلِّیَعَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أََن تُعَجِّلَ خَلاصَنا مِن هذِهِ الشِّدَّةِ، یا مُقَلِّبَ القُلُوبِ وَالاَبصارِ یا سَمیعَ الدُّعاءِإِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍٍ قَدیرٌ بِرَحمَتِکَ یا أَرحَمَ الرّاحِمین

منبع : الکلم الطیب ص ۱۴ - صحیفه مهدیه ص ۳۹۷-۳۹۸

دعا برای غلبه نمودن بر نفس


نتیجه تصویری برای دعا برای غلبه نمودن بر نفس

ذکر: لا حول و لا قوة الا با الله العلی العظیم

یا دائمُ،یا قائم

صبح و شب سیزده بار، برای دفع نفس های سرکش:
اللهم لَکَ الحَمدُ وَ إلَیکَ المُشتکا وَ أنتَ المُستعنُ

هر شب یکصد مرتبه:
یا زکیُّ الطّاهِرُ مِن کُلِّ آفَةٍ بِقُدسهِ!

ذکر زیر برای موثر واقع شدن از دیدن نامحرم از شیخ تاکید شده است:
یا خیرَ حبیبٍ وَ محبوبٍ!‌صلِّ علی محمد و آل محمد.

عاقبت به خیری فرزندان در قنوت نماز

تصویر مرتبط


دعا هایی زیادی در مورد هدایت و عاقبت بخیری فرزندان وجود دارد، اما می‌توان از ادعیه قرآنی در این مورد استفاده کرد:

1- «رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقینَ إِماما»؛

پروردگارا! همسران و فرزندانمان مایه روشنى چشم ما قرار ده، و ما را براى پرهیزگاران پیشوا گردان.

2- «رَبِّ هَبْ لی‏ مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَّهً طَیِّبَهً إِنَّکَ سَمیعُ الدُّعاء»؛

خداوندا از طرف خود، فرزند پاکیزه‌‏اى به من عطا فرما که تو درخواست را مى‌‏شنوى.

3- «رَبِّ اجْعَلْنی‏ مُقیمَ الصَّلاهِ وَ مِنْ ذُرِّیَّتی‏ رَبَّنا وَ تَقَبَّلْ دُعاء»؛

اى پروردگار من، مرا و فرزندان مرا برپاى‌‏‌دارندگان نماز گردان. اى پروردگار ما، دعاى مرا بپذیر.

4- «رَبِّ أَوْزِعْنی‏ أَنْ أَشْکُرَ نِعْمَتَکَ الَّتی‏ أَنْعَمْتَ عَلَیَّ وَ عَلى‏ والِدَیَّ وَ أَنْ أَعْمَلَ صالِحاً تَرْضاهُ وَ أَصْلِحْ لی‏ فی‏ ذُرِّیَّتی‏ إِنِّی تُبْتُ إِلَیْکَ وَ إِنِّی مِنَ الْمُسْلِمین»؛

اى پروردگار من، به من بیاموز تا شکر نعمتى که بر من و بر پدر و مادرم ارزانى داشته‌‏اى به جاى آرم. کارى شایسته کنم که تو از آن خشنود شوى و فرزندانم را براى من صالح گردان. من به تو بازگشتم و از تسلیم ‏شدگانم.

5- «رَبَّنا وَ اجْعَلْنا مُسْلِمَیْنِ لَکَ وَ مِنْ ذُرِّیَّتِنا أُمَّهً مُسْلِمَهً لَکَ وَ أَرِنا مَناسِکَنا وَ تُبْ عَلَیْنا إِنَّکَ أَنْتَ التَّوَّابُ الرَّحیم»؛ ‏

پروردگارا، ما را تسلیم (فرمان) خود قرار ده، و از فرزندان ما نیز امتى تسلیم خود (پدید آر) و اعمال عبادى ما را (از حج و قربانى‌‏ها و جاهاى قربانى) به ما نشان ده و بر ما عطف توجه کن، که تویى که بسیار عطوف و توبه‌‏پذیر و مهربانى



12345678910
last